ماهنامه دیدهبان فناوری در پروندهای ویژه به بررسی جدیدترین دیدگاههای بازاریابی و روابط عمومی از نگاه صاحبنظران بزرگ جهان در این حوزه پرداخت.
پرونده ویژه بازاریابی و روابط عمومی در شماره جدید دیدهبان فناوری
آشنایی با جادوی جایگاهسازی از نگاه ال ریس
9 فروردين 1395 ساعت 15:01
ماهنامه دیدهبان فناوری در پروندهای ویژه به بررسی جدیدترین دیدگاههای بازاریابی و روابط عمومی از نگاه صاحبنظران بزرگ جهان در این حوزه پرداخت.
ماهنامه دیدهبان فناوری در پروندهای ویژه به بررسی جدیدترین دیدگاههای بازاریابی و روابط عمومی از نگاه صاحبنظران بزرگ جهان در این حوزه پرداخت.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، ماهنامه دیدهبان فناوری در شماره جدید خود، پرونده ویژهای برای موضوع بازاریابی و روابط عمومی گشوده است.
دیدهبان فناوری در این پرونده بهگفتوگوی اختصاصی با مرد نامآشنای حوزه برندینگ در جهان پرداخته است. ال ریس در این مصاحبه که در واقع نخستین گفتوگوی وی با یک رسانه داخلی فارسیزبان است، میگوید که «روابط عمومیها برندها را میسازند». این پرونده همچنین به معرفی لورا ریس و برخی کتابهای این پدر و فرزند نامآشنای دانش بازاریابی پرداخته است. گفتوگوی جذاب مارکتینگ ژورنال با فیلیپ کاتلر را نیز در این پرونده خواهید یافت که در آن تاکید میکند «بازاریابی دگرگون شده است».
همچنین در مطالبی به قلم بهروز لطفیان میخوانیم که «یک کسبوکار آنلاین چگونه موفق میشود؟» و «آیا سفرستان کمپین موفقی است؟».
درصورت تمایل به دریافت پیشنمایش و خرید نسخه الکترونیکی این شماره از ماهنامه دیدهبان فناوری میتوانید به سایت طاقچه در این نشانی مراجعه کرده و برای دریافت اشتراک و خرید نسخه کاغذی به سایت مسترسنتر در این نشانی مراجعه کنید و یا با شماره ۸۸۷۴۹۴۱۰ در ارتباط باشید. مطالب منتشرشده در شمارههای پیشین را نیز میتوانید در این نشانی بخوانید.
کد مطلب: 10925