هلدینگ رسانهای دیدهبان با تازهترین خدمات و محصولات خود در زمینه آیتی در الکامپ بیستودوم حضور یافت.
?>
آنچه در ویترین الکامپ ۲۰۱۶ می بینید
تجربه اصالت محتوا با دیدهبان
اختصاصی افتانا
28 آذر 1395 ساعت 10:00
هلدینگ رسانهای دیدهبان با تازهترین خدمات و محصولات خود در زمینه آیتی در الکامپ بیستودوم حضور یافت.
هلدینگ رسانهای دیدهبان با تازهترین خدمات و محصولات خود در زمینه آیتی در الکامپ بیستودوم حضور یافت.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، دکتر فریبا یاراحمدی، قائممقام هلدینگ رسانهای دیدهبان، درباره حضور این مجموعه در الکامپ ۲۰۱۶ اظهار داشت: دیدهبان، هفتمین دوره کتاب مرجع امنیت را همزمان با الکامپ منتشر کرد. این کتاب بهصورت سالانه منتشر میشود و حاوی اطلاعات جامعی در حوزه امنیت اطلاعات است و اخیرا نیز از سوی سازمان پدافند غیرعامل و وزارت ارشاد بهعنوان رسانه برتر مکتوب در این حوزه مورد تقدیر و اهدای لوح سپاس قرار گرفت. همچنین ماهنامه دیدهبان فناوری را که در حوزه اقتصاد و مدیریت فناوری اطلاعات است روی پیشخوان الکامپ داریم. نشر سایبان وابسته به هلدینگ رسانهای دیدهبان نیز اخیرا کتاب «امنیت در شبکههای صنعتی» و «همه MBA در یک کتاب» را در قطع جیبی منتشر کردهاست که جزو رهاوردهای ما در الکامپ امسال بودهاند. ما برای تسهیل ارتباط خود با مشتریان و دسترسی آسان آنها، همه محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی مسترسنتر عرضه میکنیم.
وی افزود: طرح برسام را نیز در الکامپ امسال به بازدیدکنندگان معرفی کردیم که بهطور خلاصه سیاستهای کاری این طرح آن است که مطمئن شود همه افراد از طریق آموزش و اطلاعرسانی میدانند که چه مسئولیتهای امنیتی را برعهده دارند قبل از آنکه اجازه دسترسی به سیستمها را داشتهباشند. این آموزشها باید بهنحوی باشد که افراد با نقش خود در سیستم آشنا شده باشند و در مورد راهنماییهای فنی که در دسترس دارند و محصولات امنیتی فنی و تکنیکهای آن آشنایی داشتهباشند. تحلیل رفتار کارکنان، آموزشهای جدید دورهای و تکرارشونده و اندازهگیری میزان موفقیت برنامه برای بهبود عملکرد سیستم لازم است. ما در این مسیر شما را همراهی میکنیم.
قائممقام هلدینگ دیدهبان گفت: ما در زمینه روابط عمومی، تولید محتوا و مشاوره رسانهای فعالیت داریم و هلدینگ رسانهای دیدهبان، بهعنوان نخستین هلدینگ رسانهای بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات در ایران، همانگونه که از نامش پیداست در تلاش برای ارائه مشاوره درزمینه ارتقای برند مشتریان خود با تولید محتوا به مطلوبترین شکل ممکن است، «زیرا اصالت با محتواست» و این شعار ما در این مجموعه است.
لازم به ذکر است، نمایشگاه الکامپ بیستودوم که از ۲۵ آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز شدهبود امروز واپسین روز خود را پشت سر میگذارد.
کد مطلب: 12116