کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر آی سی تی:

تاریكی حاكم در اینترنت را تبدیل به روشنایی خواهیم كرد

11 دی 1390 ساعت 13:46

در صورتی كه موفق شویم شبكه ملی اطلاعات را برای داشتن شبكه‌ای یكپارچه آن طور كه شایسته و بایسته است اجرا نمائیم، انقلاب و تحول عظیمی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات كشور رخ خواهد داد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به برنامه‌های تهیه شده، انتظار داریم، ظرفیت پهنای باند كشور از آن چه كه در برنامه پنجم توسعه تاكید شده، افزایش بیشتری داشته باشد.

به گزارش افتانا به نقل از وب سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وی  اظهار داشت: درآمد حاصل از خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات باید برای تأمین زیرساخت‌های حوزه هزینه شود.

وی ادامه داد: پیشرفت‌هایی كه در طی سال‌های اخیر در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاهد بودیم مرهون همین تفكر بوده است كه درآمدها صرف سرمایه‌گذاری‌های جدید می شد.

تقی پور گفت: شركت ارتباطات زیرساخت خود را مكلف می‌داند زیرساخت‌های ارتباطی كشور را كامل كند و تكمیل شبكه فیبرنوری كشور را نیز در همین راستا می باشد.

وی همچنین تصریح كرد: عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات عرصه‌ای است كه هر چه در آن تصور می‌شود را می‌توان به حقیقت تبدیل كرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دلیل اصلی تبادل با نمایندگان مجلس را اهمیت رویكرد و شناخت شبكه ملی اطلاعات دانست و افزود: در صورتی كه موفق شویم شبكه ملی اطلاعات را برای داشتن شبكه‌ای یكپارچه آن طور كه شایسته و بایسته است اجرا نمائیم، انقلاب و تحول عظیمی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات كشور رخ خواهد داد.

تقی پور با بیان این كه شبكه ملی اطلاعات باعث خواهد شد تا تهدیدهای اینترنت تبدیل به فرصت‌ها شود؛ خاطر نشان كرد: شبكه ملی اطلاعات تاریكی حاكم در اینترنت را تبدیل به هدایت و روشنایی خواهد كرد.

در ادامه این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت ارتباطات را باعث توسعه عدالت ارتباطی در شهرستان‌ها مطرح و گام‌های موثر این وزارت را در جهت افزایش شاخص‌های توسعه ارتباطات در كشور ارج نهادند.

در پایان این مراسم جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر ارتباطات و معاونان این وزارتخانه تقدیر كردند.


کد مطلب: 258

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/258/تاریكی-حاكم-اینترنت-تبدیل-روشنایی-خواهیم-كرد

افتانا
  https://www.aftana.ir