کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت‌های تجاری قادر به مقابله با بدافزارها نیستند

خبرگزاری فارس , 28 بهمن 1390 ساعت 11:00

یافته های موسسه امنیتی FireEye نشان می دهد پیچیدگی و حجم بدافزارهای ارسالی روز به روز در حال افزایش است و شرکت های مختلف تجاری روزانه هدف میلیون ها حمله بدافزاری قرار می گیرند که این حملات در اکثر مواقع موفق است


 ۹۵ درصد شرکت های تجاری در جهان قادر به دفاع از خود در برابر حملات سایبری نیستند، زیرا از امکانات و دانش کافی در این زمینه بهره مند نیستند.

به گزارش افتانا، یافته های موسسه امنیتی FireEye نشان می دهد پیچیدگی و حجم بدافزارهای ارسالی روز به روز در حال افزایش است و شرکت های مختلف تجاری روزانه هدف میلیون ها حمله بدافزاری قرار می گیرند که این حملات در اکثر مواقع موفق است.

FireEye با تجزیه و تحلیل وضعیت امنیتی شرکت های طرف قرارداد با خود در سراسر جهان به این نتیجه رسیده که بدافزارنویسان با به کارگیری شبکه ای از رایانه های آلوده شده تلاش می کنند بدون ایجاد حساسیت بدافزارهایی را که طراحی کرده اند وارد دیگر رایانه ها یا شبکه های رایانه ای مورد استفاده شرکت های مختلف کنند.

نکته دیگر تخصصی شدن بازار طراحی بدافزار است که موجب شده بدافزارهای مختلف بر مبنای سرویس ها و خدمات سودآور ارائه شده توسط شرکت های مختلف طراحی شوند. این بدافزارها عموما از حفره ها و آسیب پذیری های امنیتی نرم افزارها و شبکه های رایانه ای سوءاستفاده می کنند.

دو سوم این بدافزارها از طریق تولکیت های آماده طراحی می شوند و سوءاستفاده از ضعف های نرم افزار جاوااسکریپت هم یکی از روش های متداول برای طراحی این بدافزارهاست.


کد مطلب: 411

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/411/شرکت-های-تجاری-قادر-مقابله-بدافزارها-نیستند

افتانا
  https://www.aftana.ir