کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی:

احتمال تشکیل وزارت امور زیربنایی

خبرگزاری ايسنا , 13 آذر 1391 ساعت 11:30

دولت برای تشکیل وزارت امور زیربنایی باید به مجلس لایحه بدهد و با تغییر اخیر رییس جمهور در خصوص دو وزارتخانه راه و شهرسازی و ارتباطات وفناوری اطلاعات نشان می‌دهد که در دولت مقدماتی برای پیاده شدن این تصمیم در جریان است.


رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و پیگیری اصل ۴۴، برکناری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتصاب نیکزاد به عنوان سرپرست این وزارتخانه را در راستای تشکیل وزارت امور زیربنایی دانست.

به گزارش افتانا(پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، حمیدرضا فولادگر گفت: در دولت از یک سال و نیم پیش به این سو دو برنامه برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش‌بینی شده بود که یکی ادغام وزارتخانه در نهاد ریاست جمهوری و تشکیل یک معاونت و دومی ادغام در وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت امور زیربنایی بود که با تصمیم اخیر رییس جمهور رویکرد دولت در این زمینه مشخص شده است.

نماینده مردم اصفهان افزود: دولت برای تشکیل وزارت امور زیربنایی باید به مجلس لایحه بدهد و با تغییر اخیر رییس جمهور در خصوص دو وزارتخانه راه و شهرسازی و ارتباطات وفناوری اطلاعات نشان می‌دهد که در دولت مقدماتی برای پیاده شدن این تصمیم در جریان است.

وی افزود: کمیسیون رسیدگی کننده به لایحه تشکیل وزارت امور زیربنایی نیز قطعا کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواهد بود.


کد مطلب: 4195

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/4195/احتمال-تشکیل-وزارت-امور-زیربنایی

افتانا
  https://www.aftana.ir