کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اولین جلسه ستاد حمایت از تولیدات بومی فاوا

طرح توانمندسازی صنعت فاوا تایید شد

خبرگزاری مهر , 9 اسفند 1390 ساعت 12:24

اعضای ستاد حمایت از تولیدات بومی فاوا پیش بینی می کنند که با راه اندازی کامل تمامی این سامانه ها که به صورت الکترونیکی با یکدیگر تعامل دارند شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور باشیم


طرح جامع توانمندسازی صنعتICT در راستای سیاستهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از تولیدکنندگان بومی فاوا تائید شد.

به گزارش افتانا، در اولین جلسه ستاد حمایت از تولیدات بومی فاوا که با حضور اعضای آن برگزار شد، سیاستهای کلی این ستاد تعیین و کلیات طرح جامع توانمند سازی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد تأئید قرار گرفت.

این طرح در ۵ سامانه جامع شناسایی نیازمندیها و مدیریت زنجیزه تامین تجهیزات و سرویس های حوزه ‌ICT ، سامانه شناسایی فرصتهای صنعت ICT در سطح بین الملل، پایگاه قوانین، مقررات و بخشنامه های حوزه ICT ، سامانه اختصاصی برگزاری مناقصات حوزه ICT و سامانه شناسایی و رتبه بندی تامین کنندگان حوزه ICT ارائه شده است.

اعضای ستاد حمایت از تولیدات بومی فاوا پیش بینی می کنند که با راه اندازی کامل تمامی این سامانه ها که به صورت الکترونیکی با یکدیگر تعامل دارند شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور باشیم.


کد مطلب: 534

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/534/طرح-توانمندسازی-صنعت-فاوا-تایید

افتانا
  https://www.aftana.ir