کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فارس گزارش داد:

سایتی که در دسترس نیست، تماسی که پاسخ داده نمی شود

خبرگزاری فارس , 28 فروردين 1391 ساعت 14:47

علی‌رغم درز اطلاعات ۳ میلیون حساب بانکی، مسئولان شرکت "ف.ا" حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیستند


 علی‌رغم درز اطلاعات ۳ میلیون حساب بانکی، مسئولان شرکت "ف.ا" حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیستند و این وظیفه را به گردن بانک مرکزی می‌اندازند.

به گزارش افتانا،  پس از اعلام خبر انتشار اطلاعات سه میلیون حساب، برای پیگیری بیشتر موضوع و علت وقوع این اتفاق با شرکت "ف.ا" به عنوان شرکتی که خدمات سخت و نرم‌افزاری پرداخت الکترونیک به بیش از ۱۰ بانک کشور ارائه می‌کند،‌ ارتباط برقرار کردیم.

با مسئولان این شرکت تماس گرفته شد اما آنها حاضر به پاسخگویی نبودند تا اینکه پس از چند بار تماس، یکی از مسئولان این شرکت در پاسخ به این سوال که چگونه اطلاعات از این شرکت افشا شده است، گفت: خیر، اصلا چیزی نیست.

خبرنگار فارس پرسید: بنابراین این اطلاعات چگونه افشا شده است؟

وی پاسخ داد: شما با روابط عمومی بانک مرکزی تماس بگیرید و آنها پاسخگوی شما خواهند بود.

خبرنگار فارس پرسید: شما به عنوان شرکتی که پیشتیان اطلاعات و نرم‌افزار خودپرداز‌ها هستید، پاسخی درباره افشای اطلاعات نمی‌دهید؟

رئیس حوزه مدیریت شرکت مذکور تنها پاسخ قبلی خود را تکرار کرد.

وی همچنین برخی خبر‌ها که به نقل از وی در ارتباط با تأیید حضور "خ.ز.ف" برای مدتی در حوزه نرم افزاری این شرکت و افشای این اطلاعات توسط نامبرده را رد کرد.

بنابراین گزارش، امروز نیز سایت شرکت مذکور به دلایلی که مشخص نیست از دسترس خارج شده و پیام

This account has been suspended.

Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources برای مراجعه کننده به نمایش درمی‌آید.

برخی شنیده‌ها حاکی است مدیر عامل این شرکت در حال حاضر خارج از کشور می‌باشد.


کد مطلب: 891

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/891/سایتی-دسترس-نیست-تماسی-پاسخ-داده-نمی-شود

افتانا
  https://www.aftana.ir