يکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳ , 22 Dec 2024
جالب است ۰
گفتگوی اختصاصی افتانا با امان منظور ، مدیر کانال فروش کسپرسکی در خاورمیانه

توسعه کانال فروش آنلاین، هدف بعدی کسپرسکی است

امان منظور که از بدو تشکیل کسپرسکی خاورمیانه تاکنون در سمت مدیر فروش فعالیت نموده، در دیداری که با وی در نمایشگاه الکامپ2011 داشتیم، از فعالیت شرکت های حاضر در کانال فروش کسپرسکی بسیار راضی بود. اما کانال فروش آنلاین که نه تنها در بین سایر ارائه کنندگان محصولات آنتی ویروس که برای خود کسپرسکی نیز در خاورمیانه منحصر به فرد است، ویژگی های متفاوتی دارد که در این گفتگو در مورد آن ها صحبت کرده ایم. در ادامه خواننده مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری افتانا در محل غرفه شرکت ایدکو با این مدیر کهنه کار باشید.
افتانا - امان منظور که از بدو تشکیل کسپرسکی خاورمیانه تاکنون در سمت مدیر فروش فعالیت نموده، در دیداری که با وی در نمایشگاه الکامپ۲۰۱۱ داشتیم، از فعالیت شرکت های حاضر در کانال فروش کسپرسکی بسیار راضی بود. اما کانال فروش آنلاین که نه تنها در بین سایر ارائه کنندگان محصولات آنتی ویروس که برای خود کسپرسکی نیز در خاورمیانه منحصر به فرد است، ویژگی های متفاوتی دارد که در این گفتگو در مورد آن ها صحبت کرده ایم. در ادامه خواننده مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری افتانا در محل غرفه شرکت ایدکو با این مدیر کهنه کار باشید.

لطفا در خصوص نحوه فعالیت کانال فروش آنلاین کسپرسکی توضیح دهید.
در ابتدا از شما و همکارانتان در پایگاه خبری افتانا به خاطر این مصاحبه تشکر می‌کنم و به نظرم مسئله پرداختن به مسائل امنیت اطلاعات به سبب اهمیت بالای آن نیاز به یک آژانس خبری دارد که امید دارم افتانا بتواند به خوبی در این راه موفق باشد و همین‌جا نیز آمادگی کسپرسکی و همچنین کلیه اعضای کانال فروش را در جهت برقراری همکاری‌های مستمر با این پایگاه خبری اعلام می‌کنم.

اما اگر بخواهیم به سوال بازگردیم باید در خصوص کانال
فروش آنلاین بگویم که، شرکت کسپرسکی از کسب و کار آنلاین به عنوان یک کسب و کار و یک بخش مجزا از کسب و کار متداول خود می‌نگرد، چرا که اصولا نیازمندی‌های این دو حوزه کاملا با یکدیگر متفاوت است.
کسپرسکی با این نگاه در بخش فروش آنلاین توانسته است برنامه‌ریزی مناسبی را صورت دهد و در حال حاضر این شرکت کانال فروش و همچنین توزیع کنندگان آنلاین گسترده‌ای در سرتاسر دنیا دارد.

در حال حاضر اما در منطقه خاورمیانه شرکت SOHA به عنوان توزیع کننده و مسئول توسعه کانال فروش آنلاین انتخاب شده است.

به طور خاص در چه کشورهای دیگری در منطقه خاورمیانه کانال فروش آنلاین فعال است؟
همانطور که گفتم نخستین شریک تجاری کسپرسکی در خاورمیانه برای توزیع و همچنین توسعه کانال فروش آنلاین کسپرسکی شرکت سها (SOHA) می‌باشد. اما در حال حاضر علاوه بر این شرکت با شرکت دیگری در ترکیه نیز برای توزیع آنلاین در حال انعقاد قرارداد هستیم.

در خصوص بحث فروش آنلاین سوالی که ذهن بسیاری را درگیر گرده است شاید این باشد که اگر گروهی از هکرها بتوانند وب‌سایت‌های فروش آنلاین شما را هک کنند، آیا این مسئله نمی‌تواند بحران جدی برای اعتبار محصولات کسپرسکی ایجاد کند؟
باید بگویم که شرکت کسپرسکی و کلیه اعضای کانال فروش ما علاقه فراوانی به توسعه کانال فروش آنلاین خود دارند و به همین جهت در این
خصوص همه تدابیر لازم را اندیشیده ایم و همه توان خود را در جهت بهینه بودن و نگه‌داری از این سیستم فروش به کار می‌بریم.

اما از آنجائیکه به هر صورت دنیای آنلاین نیز مانند دنیای واقعی مخاطرات و تهدیدات مختص به خود را دارد و حتی فعالیت‌های خرابکارانه نیز به راحتی در آن قابل انجام است، به همین جهت ما زمان زیادی را روی بالا بردن امنیت هسته اصلی سیستم‌های فروش خود صرف کرده‌ایم، به خصوص در مورد حفظ اطلاعات مشتریانمان.
کلیه سامانه‌های فروش آنلاین کسپرسکی به صورت مداوم زیر نظر تیم‌های حفاظتی ما هستند و کلیه فعالیت‌های این وب‌سایت‌ها بلادرنگ رصد می‌شود تا بتوان حتی قبل از انجام یک فعالیت خرابکارانه آن را تشخیص داد و آن‌را دفع کرد.

در خصوص محصول جدید کسپرسکی با عنوان Kaspersky ONE که ظاهرا قرار است به زودی ارائه شود نیز بفرمایید.
این برنامه یک نرم‌افزار جامع برای ارائه راهکارهای امنیتی و به عبارتی یکALL in One (چند محصول در یک محصول) است و امیدواریم که با عرضه آن استقبال خوبی نیز از آن صورت بگیرد. چرا که این برنامه امکانات خوبی را در جهت حفاظت از کاربر پی‌سی، نوت‌بوک، تبلت‌ها و به خصوص موبایل‌ها (خصوصا موبایل‌های دارای سیستم عامل آندروید) فراهم می‌کند در واقع تمرکز این برنامه بر روی ابزارهایی است که ممکن است یک خانواده از آن‌ها استفاده کنند.

آیا این برنامه
روی موبایل‌های اپل هم کار می کند؟

در حال حاضر خیر، این برنامه از سیستم عامل‌های ویندوز، سیمبین و آندروید پشتیبانی خواهد کرد.

همانطور که در نمایشگاه الکامپ امسال دیدید همه شرکای تجاری شما مشغول فروش و توزیع محصولات کسپرسکی هستند، نظر شما در خصوص این نمایشگاه چیست؟
حضور توزیع کنندگان گوناگون محصولات کسپرسکی در این نمایشگاه بسیار جالب توجه است و از آن‌جاییکه ارتباط با مشتریان و توسعه این ارتباط و همچنین توسعه کسب و کار برای شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است؛ از حضور توزیع کنندگان کانال فروشمان در ایران در این نمایشگاه بسیار خرسندیم. چرا که حضور در این نمایشگاه برای داشتن ارتباط مستقیم با کاربر نهایی و دریافت نظرات آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

آن‌طور که در برنامه توسعه کسب و کار کسپرسکی دیده می‌شود، این شرکت برنامه پرسرعتی را برای توسعه کانال فروش نمایندگان رسمی خود در ایران در پیش گرفته است، برنامه شما برای حمایت از این نمایندگان چیست؟
همانطوریکه می دانید ما یک سطح بندی برای توزیع کنندگان خود در نظر گرفته‌ایم، که با توجه به سطحی که هر توزیع کننده در آن قرار می‌گیرد از امکانات پشتیبانی متفاوتی برخوردار می‌شود. در استراتژی پشتیبانی از توزیع کنندگان بخش‌های متعددی وجود دارد که ارائه خدمات پشتیبانی در حوزه فنی و فروش را شامل می‌شود و سعی می‌کنیم که با ارائه کمک‌های فنی و تخصصی و همچنین ارائه مدل‌های فروش و مهندسی فروش به آن‌ها در جهت داشتن یک کسب و کار موفق یاری دهیم.

کد مطلب : 208
https://aftana.ir/vdcd2j0x6yt0z.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی