چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ , 3 Jul 2024
جالب است ۰
معاون بازرگانی و توسعه کسب‌و‌کار شرکت دوران به معرفی محصولات و خدمات این شرکت در الکامپ 1403 پرداخت.
معاون بازرگانی و توسعه کسب‌و‌کار شرکت دوران به معرفی محصولات و خدمات این شرکت در الکامپ 1403 پرداخت.

 
به گزارش افتانا، بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» در حال برگزاری است و  تعدادی از شرکت‌های امنیت فناوری اطلاعات نیز به نمایشگاه آمده‌اند تا ضمن معرفی محصولات و خدمات خود از تازه‌‌ترین فعالیت‌های خود در این زمینه رونمایی کنند.
 
مهندس همتی، معاون بازرگانی و توسعه کسب‌و‌کار شرکت دوران است.  دوران در غرفه 232 سالن 6 نمایشگاه مستقر است. شرکتی که بیش از دو دهه از تاسیس آن می‌گذرد و در زمینه تولید و ارائه نرم‌افزارها، تجهیزات و خدمات تخصصی در چارچوب 8 گروه و AI، Portal،VoIP، Network،Hardware Equipment & Software Licensinf، ERP و Telecom دارد.
 
او می‌گوید:  امسال محصولات بومی خود ازجمله  SIEM ‌که مغز متفکر مرکز عملیات امنیت است و PAM و فایروال‌های نسل جدید خود را به نمایشگاه آوردیم. سرویسی دیگری که می‌توانم به ‌آن اشاره کنم سرویس MSSP است که در واقع یک مرکز عملیات امنیت مدیریت‌شده است و سرویس امنیتی خاصی است که به سازمان‌های دولتی ارائه می‌دهیم.
 
معاون بازرگانی و توسعه کسب‌وکار دوران  توضیح می‌دهد: تقریبا تعداد زیادی از  شرکت‌ها تجهیزات و نیروی انسانی متخصص در این حوزه ندارند. این محصول ما برای سازمان‌هایی هست که نیروی انسانی و بودجه کافی برای خرید این تجهیزات را ندارند و ما این سرویس را به‌صورت اجاره در اختیار آنها می‌گذاریم تا از این محصولات و خدمات استفاده کنند. این کار اجاره سرویس، اقدام جدیدی است که در گروه دوران انجام می‌شود. البته قبلاهم  بود ولی امسال به بلوغ بیشتری رسیده‌است و در سازمان‌های حوزه پتروشیمی‌ و نفت‌ هم در حال حاضر از این خدمت ما استفاده می‌کنند.
 
او درباره الکامپ 1403 و میزان حضور شرکت‌های امنیت سایبری می‌گوید: در نمایشگاه امسال هرچند جمعیت کم است ولی کیفیت خیلی خوب است و نیروهای متخصص بیشتری آمده‌اند. البته چالش‌هایی وجود دارد که کار را برای همه جامعه و ازجمله شرکت‌های فناوری اطلاعات سخت می‌کند. فرض کنید در حال حاضر به ما کلی ارز تخصیص دادند ولی بانک مرکزی پولی ندارد که پرداخت کند این باعث چالش شده است و عملاً ما نمی‌توانیم وارد مناقصات پروژه‌های دلاری بشویم یا در مورد کالاهایی که  باید در خارج از کشور تامین شود  به خاطر همین عدم تخصیص ارز مشکلاتی وجود دارد و خیلی از شرکت‌ها  همین داستان را دارند.


 
 
کد مطلب : 22286
https://aftana.ir/vdcjm8e8.uqe8ozsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی