جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 Oct 2024
جالب است ۰
رئیس قوه قضاییه درباره لزوم اطلاع‌رسانی به جامعه درباره موضوع رمزارزها هشدار داد تا امکان کلاهبرداری‌ها و سوءاستفاده از ناآگاهی مردم کاهش یاید.
فایل ویدیو

به گزارش افتانا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار جمعی از قضات و کارکنان دادگستری تهران درخصوص موضوع رمزارز‌ها و پرونده‌های کثیرالشاکی مرتبط با این قضیه گفت: پرونده‌های کثیرالشاکی مرتبط با رمزارز‌ها می‌تواند واجد تبعات جدی اقتصادی و اجتماعی باشد. ممکن است تعداد این پرونده‌ها رو به فزونی رود. لذا ضروری است آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به عموم مردم درخصوص تبعات و آسیب‌های فعالیت و سرمایه‌گذاری در این حوزه‌های پرریسک و بدون پشتوانه و فاقد تضمین، بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد. در این رابطه مراجع قضایی ذی‌ربط از ظرفیت‌های مرکز رسانه قوه قضاییه و سایر رسانه‌ها در جهت تبیین‌گری برای مردم هر‌چه بیشتر استفاده کنند.

القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران، هم خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پرونده‌های کثیرالشاکی و معروفی نظیر کینگ‌مانی، فردادکار آمیتیس، یونیک فاینانس، صرافی بیترا، صبا فاندز، آروان خودرو و آزویکو، در مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در دست بررسی هستند.

کد مطلب : 22386
https://aftana.ir/vdcaienu.49nua15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی