دوشنبه ۳ دی ۱۴۰۳ , 23 Dec 2024
جالب است ۰
گفت‌وگوی اختصاصی ماهنامه دیده‌بان فناوری با ال ریس

روابط‌عمومی‌ها برندها را می‌سازند

ال ریس در گفت‌وگوی اختصاصی خود با ماهنامه دیده‌بان فناوری از دیدگاه‌های جنجالی‌اش در حوزه برندینگ سخن می‌گوید.

ال ریس در گفت‌وگوی اختصاصی خود با ماهنامه دیده‌بان فناوری از دیدگاه‌های جنجالی‌اش در حوزه برندینگ سخن می‌گوید.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، ال ریس (Al Ries) را کمتر کسی است که در حوزه بازاریابی و برندینگ نشناسد. اگر معتقدید که تجارت جنگ است یا برندینگ نبردی است در ذهن مشتری، در واقع دارید عناوین کتاب‌های مهم ریس را بازگو می‌کنید! 

ریس که همپای فیلیپ کاتلر در دنیای مارکتینگ مطرح است، اتفاقاً خود را از فضای آکادمیک دور کرده و بر نظریات کاربردی و تاحدی جنجالی تمرکز کرده است. ریس با مطرح کردن ایده positioning یا همان جایگاه‌سازی تلاش کرده توجه مدیران را به این واقعیت معطوف کند که برندها نه از طریق تنوع و تکثر که از طریق متمرکز شدن بر یک حوزه خاص می‌توانند موفق شوند. ریس می‌گوید که جایگاهی که برای یک محصول اولیه موفق به‌دست آمده است الزاماً برای محصول دوم به‌دست نخواهد آمد! 

به هرحال نظرات این استاد بازاریابی و برندینگ آن‌قدر مهم است که ما در ماهنامه دیده‌بان فناوری تصمیم گرفتیم برای شروع بخش جدید بازاریابی و روابط‌عمومی در ماهنامه، گفتگویی اختصاصی با وی ترتیب دهیم. 

برای دریافت ماهنامه دیده‌بان فناوری و متن کامل این گفت‌وگو می‌توانید به وب‌سایت مسترسنتر و یا طاقچه مراجعه کنید.

کد مطلب : 10922
https://aftana.ir/vdcdxn0f.yt0zx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی