يکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳ , 22 Dec 2024
جالب است ۰
ماهنامه دیده‌بان فناوری در جدیدترین شماره خود به نقش و اهمیت حفظ اطلاعات مشتریان در افزایش رضایت آنها پرداخت.

ماهنامه دیده‌بان فناوری در جدیدترین شماره خود به نقش و اهمیت حفظ اطلاعات مشتریان در افزایش رضایت آنها پرداخت. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، ماهنامه دیده‌بان فناوری در شماره جدید خود، پرونده امنیت اطلاعات را با عنوان «پرونده‌ای برای حفظ و نگهداری اطلاعات مشتریان» گشوده است. 

پرونده امنیت اطلاعات در این شماره به موضوع حفظ و نگهداری از اطلاعات مشتریان پرداخته و در مطلبی تفصیلی این پرسش را مطرح می‌کند که «صاحب اطلاعات مشتریان کیست؟». این پرونده سعی دارد تا با آمارهای تفصیلی و دقیق به نقل از هاروارد بیزنس ریویو، طرحی برای ایجاد شفافیت و اعتماد ارائه دهد. 

درصورت تمایل به دریافت پیش‌نمایش و خرید نسخه الکترونیکی این شماره از ماهنامه دیده‌بان فناوری می‌توانید به سایت طاقچه در این نشانی مراجعه کرده و برای دریافت اشتراک و خرید نسخه کاغذی به سایت مسترسنتر در این نشانی مراجعه کنید و یا با شماره ۸۸۷۴۹۴۱۰ در ارتباط باشید. مطالب منتشرشده در شماره‌های پیشین را نیز می‌توانید در این نشانی بخوانید.

کد مطلب : 10926
https://aftana.ir/vdch-wnz.23nvidftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی