جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
جالب است ۰
اپل حساب‌های کاربری خود را ایمن‌تر می‌کند

پشتیبانی iOS 17 از کلید عبور

سیستم عامل iOS 17 از همان بدو عرضه از کلید عبور برای دارندگان اپل آیدی پشتیبانی می‌کند.
سیستم عامل iOS 17 از همان بدو عرضه از کلید عبور برای دارندگان اپل آیدی پشتیبانی می‌کند.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌رادار، با شروع عرضه iOS 17، iPadOS 17 و macOS Sonoma، اپل به طور خودکار به صاحبان Apple ID کلید عبور اختصاصی خود را اختصاص خواهد داد.
 
اگر با کلیدهای عبور آشنایی ندارید، باید بگوییم که این روش، روشی جدید و راحت‌تر برای ورود به حساب‌های شخصی هستند. به جای اینکه نام کاربری و رمز عبور را به خاطر بسپارید، می‌توانید یک پین ساده وارد کنید یا از نوعی ورود بیومتریک - چه اثر انگشت یا اسکن صورت - استفاده کنید.
 
اساساً هنگام تلاش برای ورود به وب‌سایت اپل، نیازی به وارد کردن اعتبارنامه Apple ID کامل خود نخواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلید عبورتان را وارد کنید. در واقع، اگر به وب‌سایت اپل بروید و سعی کنید وارد شوید، باید گزینه‌ای برای روش ورود جایگزین مشاهده کنید.
 
اگر به وب‌سایت iCloud یا Apple ID بروید، امروز می‌توانید پشتیبانی از رمز عبور جدید را آزمایش کنید. با این حال، شما باید نسخه بتا iOS 17 یا macOS Sonoma را روی دستگاه خود اجرا کنید.
 
کلیدهای عبور یا Passkey در اواخر سال جاری روی پلتفرم‌های مربوطه در دسترس خواهند بود. ما هنوز تاریخ عرضه رسمی برای هیچ‌یک از این سیستم عامل‌ها نداریم، اگرچه انتظار داریم این کاهش زمانی در پاییز (سپتامبر تا اکتبر) باشد.

منبع: Techradar
کد مطلب : 20996
https://aftana.ir/vdcfv1d0.w6dx1agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی