سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ , 17 Sep 2024
جالب است ۰
دومین دوره نمایشگاه «ایران آیتکس» برگزار می‌شود

کسب‌وکارهای فناوری در شریف گرد هم می‌آیند

دومین دوره نمایشگاه ایران آیتکس (کسب‌وکارهای مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات) از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه در سالن استاد جباری دانشگاه شریف برگزار می‌شود.
دومین دوره نمایشگاه ایران آیتکس (کسب‌وکارهای مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات) از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه در سالن استاد جباری دانشگاه شریف برگزار می‌شود.
 
به گزارش افتانا، دانشگاه صنعتی شریف با همکاری گروه فناوری اطلاعات شریف (Sharif  ICT Group) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات ایران نمایشگاه ایران آیتکس را از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه برپا می‌کند. نمایشگاه ملی ایران آیتکس، نخستین نمایشگاه در حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور است که به‌طور هم‌زمان به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.
 
عرضه فناوری‌های نوین و دستاوردهای جدید و فرصتی مناسب برای تحلیل و شناخت بازار و نیازهای آن برای تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان این صنعت و رفع آنها با تولید و توسعه محصولات و خدمات جدید و همچنین یافتن بازارهای جدید برای محصولات و خدمات با توجه به حضور و نظرات شرکت کنندگان در نمایشگاه، ارتقای برند، ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه، تسهیل فرایند جذب و استخدام، فراهم شدن بستری برای تعاملات و همکاری‌ها برای شرکت‌های این حوزه و ارتباطات B۲B، آموزش و انتقال تجربه و برگزاری کارگاه‌های آموزش، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان نو پا در این حوزه از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه ایران آیتکس است.
 
در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی افراد برجسته و مدیران موفق و پنل گفت‌وگو برگزار می‌شود.آشنایی با آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم با شرکت‌ها، آشنایی با برندهای موفق در حوزه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مدیران شرکت‌های بزرگ، فراهم شدن بستری مناسب برای ارسال رزومه و استخدام در شرکت‌های بزرگ، امکان حضور در کارگاه‌های آموزشی متعدد رایگان در طول برپایی نمایشگاه، امکان حضور رایگان در پنل سخنرانی‌ها و استارتاپ‌ها، امکان جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و فریلنسرها، حضور در محیطی جذاب و سرزنده با حضور کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و بازدید از نمایشگاه به صورت مجازی بدون محدودیت در زمان و مکان ازجمله ویژگی‌های این نمایشگاه است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی https://iranitex.com/ مراجعه کنند و یا با دبیرخانه رویداد به شماره ۶۶۰۲۸۹۶۳ ۰۲۱ تماس بگیرند.
 
کد مطلب : 21450
https://aftana.ir/vdcbgab5.rhb8spiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی