جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
جالب است ۰
بعد از تاخیر نسبتا طولانی انجام شد

احراز هویت دو مرحله ای برای کاربران یاهو

سارقان حساب­های كاربری از آنجایی كه نه سوال امنیتی كاربر هدف را می­دانند و نه به موبایل وی دسترسی دارند، مسدود خواهند شد
به گزارش افتانا شركت یاهو در تلاش برای ارائه یك لایه امنیتی جدید به میلیون­ها كاربر وب، اخیرا اقدام به معرفی احراز هویت دو مرحله ای برای كاربران Yahoo! Mail كرده است. 

زمانی كه این ویژگی فعال می­شود، هر تلاش مشكوكی برای ورود به حساب یك كاربر، پس از وارد كردن كلمه عبور صحیح، با یك بازبینی ثانویه همراه خواهد بود. برای تایید اعتبار فردی كه در حال تلاش مشكوك برای ورود به یك حساب كاربری است، فرد باید پس از وارد كردن كلمه عبور صحیح، به سوال امنیتی آن حساب نیز پاسخ دهد یا اینكه یك كد تایید را وارد كند كه به موبایل كاربر ارسال می­گردد. به این ترتیب فقط كاربر معتبر قادر به ورود به حساب كاربری خواهد بود.
 
سارقان حساب­های كاربری از آنجایی كه نه سوال امنیتی كاربر هدف را می­دانند و نه به موبایل وی دسترسی دارند، مسدود خواهند شد. 

كاربرانی كه مایل هستند این بازبینی ثانویه را فعال نمایند، می­توانند این كار را از طریق صفحه اطلاعات (Info page) حساب Yahoo! Account انجام دهند. این ویژگی در حال حاضر برای كاربران ایالات متحده، كانادا، هند و فیلیپین در دسترس می­باشد، و تا مارس ۲۰۱۲ به تمامی كاربران گسترش خواهد یافت.

گفتنی است که این سرویس از مدتها پیش در جی میل فعال شده است و استفاده از آن در ایران نیز امکان پذیر است.
کد مطلب : 219
https://aftana.ir/vdcfi1d0aw6dy.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی