جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ , 5 Jul 2024
جالب است ۰
پیام‌پرداز در الکامپ 1403

متعهد به حفاظت از دارایی‌های دیجیتال سازمان‌ها هستیم

به‌روزرسانی رایمون با به‌کارگیری احراز هویت چند عاملی (MFA)
به گفته معاون مدیرعامل شرکت پیام‌پرداز، به روزرسانی رایمون با به‌کارگیری احراز هویت چند عاملی (MFA)، گامی بلند در راستای ارتقای امنیت سایبری و حفاطت از دارایی‌های دیجیتال سازمان‌ها است.
به گفته معاون مدیرعامل شرکت پیام‌پرداز، به روزرسانی رایمون با به‌کارگیری احراز هویت چند عاملی (MFA)، گامی بلند در راستای ارتقای امنیت سایبری و حفاطت از دارایی‌های دیجیتال سازمان‌ها است.

به گزارش افتانا، مهندس اصغر نعمتی، معاون مدیرعامل شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌پرداز، در حاشیه نمایشگاه الکامپ بیست‌وهفتم گفت: شرکت پیام‌پرداز، پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی نوین، با به‌روزرسانی محصول PAM خود به نام رایمون، گامی بلند در راستای ارتقای امنیت سایبری سازمان‌ها برداشت. به‌کارگیری احراز هویت چند عاملی (MFA) در رایمون، سطح حفاظت از حساب‌های کاربری ممتاز و دسترسی به داده‌های حساس را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: امروزه، با گسترش روزافزون حملات سایبری، حفاظت از اطلاعات و دارایی‌های دیجیتال سازمان‌ها به امری حیاتی تبدیل شده است. حساب‌های کاربری ممتاز به دلیل دسترسی گسترده‌ای که به سیستم‌ها و داده‌های حساس دارند، همواره در معرض خطر سوء استفاده توسط هکرها قرار دارندMFA  با افزودن لایه‌های امنیتی جدید به فرآیند احراز هویت، از دسترسی غیرمجاز به این حساب‌ها جلوگیری می‌کند.

نعمتی توضیح داد که رایمون با به‌کارگیری MFA چه مزایایی را برای سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد:  MFA  به دلیل نیاز به ارائه اطلاعات احراز هویت بیشتر، نفوذ به حساب‌های کاربری ممتاز را برای هکرها دشوارتر می‌کند و منجر به افزایش قابل توجه امنیت می‌شود.  MFA  با تأیید هویت کاربر از طریق روش‌های مختلف، از فریب کاربران توسط ایمیل‌های فیشینگ و وب‌سایت‌های جعلی جلوگیری می‌کند و باعث کاهش خزر حملات فیشینگ می‌شود. همچنین  بسیاری از استانداردهای انطباق، مانند PCI DSS و  افتا به سازمان‌ها توصیه می‌کنند که از MFA  برای محافظت از حساب‌های کاربری ممتاز استفاده کنند. با استفاده از MFA، مدیران IT و پیمانکاران نهایی می‌توانند با خیالی آسوده از امنیت حساب‌ها و داده‌های خود اطمینان داشته باشند و آرامش خاطر بیشتری همراه خواهند داشت.

او در پایان تاکید کرد: پیام‌پرداز با تعهد به ارائه راه‌حل‌های امنیتی نوین و کارآمد، به طور مستمر در حال به‌روزرسانی و ارتقای محصولات خود است. به‌کارگیری MFA در رایمون، نمونه‌ای از این تعهد است و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا در دنیای پرخطر امروز، از داده‌ها و دارایی‌های دیجیتال خود به طور مؤثرتری محافظت کنند.
 
 
کد مطلب : 22292
https://aftana.ir/vdcgxx9x.ak9xy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی