پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ , 19 Sep 2024
جالب است ۱
شناسایی و ارزیابی محصولات حوزه امنیت سیستم‌ها و زیرساخت‏‌های اتوماسیون و کنترل صنعتی

فراخوان ارزیابی محصولات امنیتی برای زیرساخت‌های صنعتی کشور

پژوهشگاه نیرو فراخوانی برای شناسایی و ارزیابی محصولات حوزه امنیت سیستم‌ها و زیرساخت‏‌های اتوماسیون و کنترل صنعتی منتشر کرد.
پژوهشگاه نیرو فراخوانی برای شناسایی و ارزیابی محصولات حوزه امنیت سیستم‌ها و زیرساخت‏‌های اتوماسیون و کنترل صنعتی منتشر کرد.

 
به گزارش افتانا، پژوهشگاه نیرو از سوی وزارت نیرو ماموریت یافت به شناسایی و ارزیابی عملکرد و کارایی محصولات حوزه امنیت سیستم‌ها و زیرساخت‌های اتوماسیون و کنترل صنعتی اقدام کند.
 
در همین راستا طی یک فراخوان از تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه دعوت می‌شود تا مشخصات محصولات خود را در قالب جدول پیوستی (که از بالای همین خبر قابل دریافت است)، تکمیل کرده و به همراه مستندات مرتبط، به صورت CD به «مرکز توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت سایبری پژوهشگاه نیرو»  ارسال کرده و یا به آدرس ICSsec@nri.ac.ir ایمیل کنند. مهلت ارسال تا 30 شهریورماه 1403 اعلام شده است.


 
این فراخوان و ارزیابی محصولات که شامل ارزیابی مستندات و در ادامه، ارزیابی آزمایشگاهی است با هدف حمایت فنی و مالی از شرکت‌های فعال در این حوزه برای دستیابی به محصولات دارای بلوغ لازم به منظور به‌کارگیری در زیرساخت صنعت آب و برق کشور منتشر شده است. نتایج ارزیابی محصولات نیز به وزارت نیرو گزارش خواهد شد تا در خصوص خرید و بهره‌برداری از این محصولات در زیرساخت‌های کشور تصمیم‌گیری شود.
 
کد مطلب : 22396
https://aftana.ir/vdcb0fb5.rhb59piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی