جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
جالب است ۰
به عنوان مثال سایت پی سی ورلد که سایت یکی از مشهورترین مجلات تخصصی رایانه است نمره ۳۵ از ۱۰۰ و سایت شبکه خبری سی ان ان نمره ۴۳ از ۱۰۰ را در این زمینه دریافت کرده است
 بررسی های گروه تحقیقاتی Privacy Choice نشان می دهد بسیاری از سایت های پرطرفدار و مشهور اهمیت چندانی به حفظ حریم شخصی کاربران نمی دهند.

به گزارش افتانا به نقل از فارس، یافته های این گروه که بر مبنای بررسی و امتیاز دهی به دهها وب سایت اینترنتی از صفر تا ۱۰۰ امتیاز انجام شده حاکیست که این سایت ها به ردگیری فعالیت های کاربران در اینترنت و نگهداری و حتی فروش علائق کاربری افراد توجه زیادی نشان می دهند.

به عنوان مثال سایت پی سی ورلد که سایت یکی از مشهورترین مجلات تخصصی رایانه است نمره ۳۵ از ۱۰۰ و سایت شبکه خبری سی ان ان نمره ۴۳ از ۱۰۰ را در این زمینه دریافت کرده است.

همچنین سایت روزنامه USA Today نمره ۶۱، سایت مشهور آی تی Gizmodo نمره ۶۸ و روزنامه نیویورک تایمز نمره ۷۱ دریافت نموده است. یکی از رتبه های خوب با امتیاز ۸۳ متعلق به وب سایت روزنامه نیویورک پست است. آمازون و اپل هم با کسب نمره های ۸۴ و ۹۰ وضعیت مناسبی دارند.

علاقمندان با مراجعه به سایت privacyscore.com و وارد کردن آدرس وب سایت مورد نظر خود در آن می توانند از میزان احترام مدیران آن به حریم شخصی کاربران مطلع شوند.
کد مطلب : 397
https://aftana.ir/vdccamq182bqo.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی