جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
جالب است ۰
خسارت ۴۳۰ هزار دلاری شرکت‌ها از بی‌توجهی به مقوله امنیت همراه

امنیت تجهیزات همراه جدی گرفته نمی شود

یافته های تازه موسسه امنیتی سمانتک نشان می دهد بی توجهی شرکت های تجاری به حفظ امنیت وسایل الکترونیک همراه مورد استفاده کارمندان سالانه بیش از ۴۲۹ هزار دلار خسارات به آنها وارد می‌کند.

 یافته های تازه موسسه امنیتی سیمانتک نشان می دهد بی توجهی شرکت های تجاری به حفظ امنیت وسایل الکترونیک همراه مورد استفاده کارمندان سالانه بیش از ۴۲۹ هزار دلار خسارات به آنها وارد می‌کند.
به گزارش افتانا، بر اساس گزارش تازه سیمانتک بسیاری از شرکت ها به طور روزافزونی از تبلت و تلفن های همراه هوشمند برای پیشبرد امور کاری و تجاری خود استفاده می کنند.

همین مساله در کنار بی توجهی به لزوم ایمن سازی این ابزار و وسایل باعث شده تا هکرها و کلاهبرداران سایبری به سادگی اطلاعات حساس تجاری مورد نظر خود را سرقت کرده و مشکلات جدی برای موسسات تجاری ایجاد کنند.

بر اساس نظرات جمع آوری شده از بیش از ۶۲۰۰ نفر تصمیم گیر برجسته در حوزه آی تی بیش از ۴۰ درصد از این افراد معتقد بوده اند که خطرات ناشی از بی توجهی به مقوله امنیت آی تی یکی از خطرات عمده ای است که صاحبان مشاغل را تهدید می کند.

در حالی که تا چند سال قبل ابزار و وسایل همراه برای انجام امور جدی تجاری مورد استفاده قرار نمی گرفتند، امروزه انواع برنامه های همراه برای این منظور به کار گرفته شده اند و همین امر چالش های تازه ای را به وجود آورده است.

در حال حاضر ۷۱ درصد از شرکت ها به دنبال استفاده از نرم افزارهای همراه برای انجام امور حرفه ای هستند و اگر به تامین امنیت آنها بی توجه باشند شاهد خسارات سنگین مالی نیز خواهند بود.
کد مطلب : 499
https://aftana.ir/vdcfi1djaw6d1.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی